خرید ارقام نهال گردو

نکات مهم در خرید ارقام نهال گردو

یکی از نکات مهم در خرید ارقام نهال گردو برای کاشت در نهالستان گردو، توجه به گونه نهال ها و شرایط آب و هوایی باغستان است. معمولاً باغ گردو بر حسب ارتفاع از سطح دریا رتبه بندی می شود، برخی از انواع نهال های گردو در مقابل سرمای فصل بهار یا درجه حرارت های پایین تر، مقاومت بهتری دارند.

شما می توانید برای خرید ارقام نهال گردو با بهترین کیفیت برای کاشت در نهالستان گردو خود با نهالستان نهال آنلاین مشاوره تخصصی و رایگان داشته باشید.

معرفی ارقام نهال گردو

نهال گردو چندلر، گردوی دیرگل برای کاشت در نهالستان هایی که ارتفاع بیشتری از سطح دریا دارند یا در مناطق کوهستانی احداث شده اند، مناسب است.

نکاتی مهم درباره ارقام گردو

برخی از انواع ارقام نهال گردو در برابر آفت ها و بیماری های گیاهی مقاوم هستند و بنابراین به راحتی می‌توان آنها را پرورش داد.

برخی دیگر از نهال های گردو در برابر خشکی و گرمای هوا مقاوم هستند، این ارقام گردو برای نهالستان هایی توصیه می ‌شوند که از نظر دسترسی به منابع آب با محدودیت بیشتری مواجه هستند.

نکته مهم در انتخاب و خرید ارقام نهال گردو

در انتخاب و خرید ارقام نهال گردو به این مورد توجه داشته باشید که میزان باردهی هر یک از نهال ها چقدر است، در چه فصلی باید کاشته شود و در چه فصلی میتوان گردوها را برداشت کرد، برخی از انواع نهال های گردو، زود بازده هستند و یک سال پس از کاشت به باردهی می رسند. نهال گردو خوشه ای پاکوتاه جزو این نهال ها قرار دارد.

آشنایی با انواع نهال گردوی پر طرفدار

اگر بخواهیم معروفترین و بهترین انواع نهال گردوی پرطرفدار را عنوان کنیم، با نام های متداول روبرو هستیم. این ارقام گردو را به صورت فهرست گونه در قسمت زیر ملاحظه می کنید:

  • نهال گردو خوشه ای پاکوتاه
  • گردو پیوندی فرنور
  • نهال گردو اسرائیلی
  • گردو تویسرکان
  • نهال گردو چندلر
  • گردو کاغذی
  • نهال گردو کانادایی

انواع ارقام نهال گردو

اگر یک دسته بندی کلی در انواع ارقام نهال گردو داشته باشیم این نهال ها را به دو دسته تقسیم می شوند.

گردوهای بارور و گردوهای گرده افشان.

به طور مثال، نهال گردو چندلر، یک نهال بارور است. گردوهای تولید شده از آن در هر هکتار، بسیار مرغوب بوده و جزو پرفروش‌ترین گردوها محسوب می شود. به همین دلیل است که گردوی چندلر برای احداث باغ گردو بهترین گزینه است.

 

برای خرید نهال گردو می توانید به این لینک مراجعه کنید 

«خرید نهال گردو»

همچنین می توانید در واتساپ با ما در ارتباط باشد.

با ما تماس بگیرید 09339282498

پیج اینستاگرام نهالستان نهال آنلاین

Tags: